onsdag 21. september 2011

Stilleben

Den vakre og fargerike bloggen Sukkertøy for øyet er igang med en utfordring. Det skal være et bilde som oser meg, og det føler jeg at dette bilde gjør. Om du har lyst til å besøke den fantastiske kreative jenten så trykker du HER. Lidyll har utfordringen stilleben. Du kan trykke deg inn HER på bloggen hennes. Vakker mix og herlige farger!


Natur
Lykter
Bokstaver
Eplekasser
Tråd





Imorgen tar jeg meg så aldri en liten ferie til Sandnes! Skal besøke slekten til samboer, og skal bli godt å komme seg litt bort.

Så da ønsker jeg dere alle en riktig god helg på forhånd!

Klemmer fra Lene :)

19 kommentarer:

linn sa...

nydeleg stilleben! den planta er berre så stilig! :)

-klem

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Veeeldig, veldig fint!!!
Natur og rustikt, varmt og personlig - jeg liker det!

God miniferie,
klem!

Jane sa...

Kjempe flott stilleben. Elsker kontrastene med de rustikke eplekassene, mot den rene hvitmalte krakken, treverket og ikke minst planta. Den er så kul syns jeg :0) Hva slags plante er dette?

Ønsker deg en finfin dag.
Klem Jane.

My home is my Castle sa...

Herlig bilde...
Kjenner meg igjen i de tingene ;)

Klem,Kari

KROnPRINSESSENE sa...

Fint og veldig deg ja :)
Blir det noe shopping i Sandnes da?
I så fall vil jeg anbefale: Frk. Lykke, Smak, Villa Rosa og Kull!
God tur hit over og kos dere ;)
Klem May Helen

Marte sa...

Nice!! :o)

God tur & god helg!

Sweet Chili . sa...

Sååå fint stilleben med de fineste detaljene! Dette var veldig deg;)

Den planten må jeg forresten se å få kjøpt meg. Utrolig kul!

God tur til Sandnes. Kos deg!

Klem, Pernille

bohemian girl sa...

Superduper fint! Digger den planten din.....vil ha en sånn! God tur til Sandnes! KLem

Vivian sa...

Så fint!!

Elisabeth sa...

Kjempefint, og veldig deg : )
Fin helg til deg : )

kjersti sa...

Hei Lene:)

Så fin blogg du har:):)
Herlige bilder!

Klem

Silje/whippetliv sa...

Knallfint!!

...og det var SÅ deg, om jeg så kan si ;P

Må du kose deg masse på ferie : ))

Klem fra Silje.

dryss sa...

Herlig stilleben! Flott sammensatt - ser profft ut!! God helg!

Myke minutter sa...

Superfint stilleben! God tur og ha en herlig helg :)

ARKinterior sa...

Veldig fint stilleben! Akkurat slik jeg liker det, drivvedfarge mot hvitt, sink og grov hyssing!
Det bobler av inspirasjon her inne hos deg, alltid gøy å titte innom.
Fin søndag til deg'

takhøyde sa...

Fantastisk, nydelig stilleben!!

lillpastill sa...

NYDELIG (trenger liksom ikke si mere)

;)

Anonym sa...

Så nyydelig! Elsker kontrastene i bildet ditt :) Dette er helt min smak.
God tur til Sandnes!

Lidyll sa...

Hei du!
...kjempe gøy at du hang deg på utfordringen inne hos meg! Og her er det ikke så mye mer å si enn; NYDELIG!*smile*

Det er jo en gevinst til vinner inne hos meg, men først kjører jeg i gang en avtemming...avstemmingen blir satt i gang i morgen*smile*

Flott kveld videre!
Klem klem